vågar inte lägga mig

Har precis kollat på Storebror, som jag alltid gör på kvällarna. Idag var det skräcktema, och jag måste säga att jag är lite nojjig för att gå och lägga mig nu. Därför jag sitter uppe och pillar på datan. Och jag vet att min bror har samma problem ikväll (han kollade också på BB). Har inte blivit så mycket bloggande i veckan, måste ha haft fullt upp med- precis ingenting. Har inte gjort någonting men dagarna har bara flugit iväg. Känner att jag ibland kommer in i små dippar av att inte ha något jobb. Det är faktiskt skit tråkigt att inte ha något jobb att gå till.
Imon ska jag och lilleman till stan, jag är i behov av en inpackning till mitt hår, var på Allum idag för att köpa en men tankspridda jag glömde att ta med visa kortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0