blev några kort trots allt



Sådär ja, det fick bli några kort trots allt. Sparar dock några goingar tills imon ;)
Blev lite blandade kort, på lilla mini Casper som jag utlovat, sen några på mig och lilleman och till och med mamma lyckades jag fånga på ett och sen det sista kanske känns lite halv skumt ut, det är iaf vändplatsen utanför mammas hus, otippat? Kanske;) Fick ett på mig och brorsan med men det kommer imon.
Nu blir det soffan och glo på lite bb sen, imon ska vi upp tidigt, vi ska åka ner till varberg, lapa lite sol förhoppningsvis och gå på "stan" en sväng för att sedan följa med till campingen och sen åka hem utan lilleman. Vi är bjudna på 25- års partjaj imon men innan dess ska jag in till stan och träffa goa vänner för en öl eller fem.
Massa gottigheter med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0