borta bra men hemma bäst

Nyss hemkommen i Mölndal efter tre nätter i Utby, mamma körde hem mig och lilleman så nu fastnade jag i soffan.
Helt slut, vilket är märkligt eftersom jag inye har gjort så speciellt mycket.
Liam är på förskolan och leker av sig all sin energi, tror han har snott min energi också.
Mamma och Sören hade haft det trevligt på sin mini resa till Åland. Och mamma konstaterade i bilen nu när hon körde oss att hon aldrig skulle kunna tänka sig att bo i Stockholm ( det var första gången hon var där ) hur nu man kan känna det såpass fort undrar jag när det i prinip enda dom gjorde var att se slottet och sedan ta en fika på Stortorget innan båten gick till Åland. Hehe hon är rolig hon. Men visst, Göteborg är la änna en go stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0