Depp

... Johnny Depp är just nu på kanal 3. Harre vad snygg! Sitter i "min" säng i Utby och drömmer mig bort, varför är man inte en pirat ibland ändå?:) Liam ligger brevid mig och sover så gott, Casper ligger nedanför mig på mattan helt utslagen. Var ute en rätt lång stund innan vi kom in för lite kvällsmat iförhoppning att båda ska sova hela natten och inte råka väcka mig. Hoppas min teori fungerar. Snart blir det lite bb tillsammans med lillebror, om han lyckas slita sig från datan, lovade ju en uppdatering härifrån men det får bli ett tråkigt inlägg utan bild eller något, jag har inte förstått hur man lägger in en bild från iphonen nämligen och datan är minst sagt upptagen! Det där med data spel är inte riktigt min grej. Nu blir det lite Depp den sista kvarten också, hoppas ni har haft en härlig start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0