göteborgsvarvet


Idag har jag och Liam varit ute exakt hela dagen. Kl tio tog vi bussen in mot stan och Liseberg (igen) fick göra ett nytt försök efter fiaskot igår. Idag lyckades jag hålla honom vaken! Och Yes han vågade åka lilla bergbanan.
Till min stora lycka. Åkte den tillochmed två gånger. Sen åkte vi lite annat smått och gott.
Han är ingen liten fegis iaf för han ville åka flum ride också :) Och den tycker ju nästan jag är lite små läskig.
Sen mötte vi upp Fredrik och pappa för att kolla på Göteborgsvarvet. Måste säga att jag blev lite sugen på att springa det nästa år också. Eller kanske inte sugen på själva springandet utan mer känslan av att förhoppningsvis få springa i mål och få en sån där medalj som jag såg att alla hade hängandes runt halsen efteråt ;)
Nu ska vi strax lägga lilleman sedan blir det lite jordgubbar och skräckfilm.
Imon ska vi tvätta, super kul verkligen sen är det äntligen måndag(!) och efter måndag kommer tisdag och då ska jag på intervju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0