grillning i kärra


Tog lite fler bilder men en viss Mattias var anledningen till att dom inte blev så klara, så jag tog helt enkelt inte med dom. Grillade i Lördags och det var super trevligt.

Har haft en liten dipp ett tag så bloggen har inte blivit speciellt uppdaterad som ni kanske märkt.
Efter lite klagomål senast idag ang skriveriet här så kände jag att får försöka på ett nytt försök. Ser nu att det trots allt är lite folk inne och kollar bloggen dagligen, vilket jag tycker är väldigt roligt.
Imorgon ska jag och Liam till Utby och till mamma och brorsan. Vi ska vara hundvakt. Dom har fått tillökning i familjen, en liten pytte hund som går under namnet Casper och som är 10 veckor. Gissa om Liam är glad nu när han får busa med en liten hund och hålla kopplet själv? Ska försöka komma ihåg att ta lite kort under morgondagen.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0