Helen och jag



På lördag kväll kanske jag ska träffa Helen för lite vin på stan. Det är inte helt 100 ännu, hon skulle höra av sig om det.  Jag hoppas hon kan för jag har alltid trevligt när jag är med henne. Fredrik ska iväg till en jobbarkompis för att kolla på någon fotbollsmatch och blir det att jag träffar Helen och skvallrar lite så har mamma Liam. Mer än gärna. Antingen kollar jag och Helen på matchen också, är tydligen nån stor eller viktig match enligt Fredrik så det är nog en del folk ute och kollar på storbildsskärm eller också bestämmer vi oss för att sätta oss på en uteservering bara. Får inte glömma kameran i vilket fall som helst. Påminn mig.

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha oj så vit jag var i vintras! tur att det snart är juni och att det blir sol och gött ute :)

Det var trevligt i lördags men matchen gick ju inte att undvika! Haha kram

2011-05-30 @ 10:09:24
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0