Intervju

Idag har jag varit på två intervjuer. Sjukt nog att det helt plötsligt råkade bli två på samma dag när det har varit helt dött ett tag. Men det var kul, eller den första intervjun kändes jätte bra, både responsen från han som höll i intervjun och lönemässigt och arbetstiderna. Nu blir det att vaka som en hök vid telefonen resten av veckan och nästa.
Den andra intervjun kändes inte som jobbet var min grej. Försäljning är ingenting för mig.
Och lönen sög verkligen. Domskulle höra av sig i veckan oavsett vad, och jag lovar att jag komemr få jobbet bara för att jag verkligen inte vill ha det och därmed kommer tacka nej isof.
Just my luck. Imon är det avslutning för Liam på förskolan, då blir det bullar, saft och kakor, för Liams del.
Jag får nöja mig med en banan efter löprundan som jag hade tänkt springa mig igenom imon.
Nu började bb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0