jag


Har varit lite slapp med att uppdatera, dagarna bara flyger iväg. Har haft fullt uppde sista dagarna,
var som sagt på intervju i tisdags, två st rättare sagt. Dagen efter ringde de från de ena jobbet som absolut inte var något för mig och sa att jag var välkommen att börja som idag. Jag tackade snällt nej.
I torsdags ringde de från de andra jobbet och sa att de ville att jag skulle åka dit och skriva kontrakt så fort som möjligt. 90 minuter senare var jag där och hade skrivit på. I fredags jobbade jag min allra första dag där.
Hur mycket nytt som helst och massa saker som jag inte alls är van vid.
Nu jobbar jag på ett bemanningsföretag som heter Randstad, jag är på ett lager i Högsbo precis brevid köpcenter 421. Klädlager faktiskt. Dock inga tjejkläder, vilket kanske iofs är rätt bra för annars kanske jag inte hade haft några pengar kvar när lönen kommit. Vi sorterar ordrar och plockar ihop kläder som lastbilari sin tur kommer och hämtar och kör ut till affärerna. Dressman faktiskt. Vi är det enda dressman lagret i hela Norden bortsett från ett till lager i Norge där Dressman kommer ifrån. Så det är sjukt stort, så handlar ni kläder nångång på Dressman så får ni tänka på mig för exakt alla kläder och skärp som finns i affärerna kommer från mitt jobb, skulleni köpa en kavaj, fin byxor eller jacka ( kläder som hänger på galgar ) är det mycket möjligt att jag packat det ;)
Bara så ni vet.
Har även varit duktig med löpandet, sprang både igår i ösregn och ikväll. Pluspoäng till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0