Liams avslutning på förskolan

Idag har Liam haft avslutning på förskolan,  jag och mamma var där och fikade och skulle kolla på deras uppträdande med sång och dragkamp, barnen mot föräldrarna och fröknarna.
Blev inte speciellt många kort från dagen eftersom Liam var otroligt mammig och det var bara jag som gällde hela tiden. Inte ens mormor dög just då. Så någon sångstund och dragkamp för Liam blev de inte.
Han höll sig mest kring mina ben som en liten hundvalp :)
Nu har jag precis duschat,sprang igenom 3 km ikväll. Kände mig rätt pigg och hade tankarna på att springa ett varv till. Men lät bli det och kom överens med mig själv att göra det nästa gång om jag skulle vara lika pigg då.
Nu sitter jag i soffan och kollar på SOS international och har just ätit en banan, bananerna låg på diskbänken precis brevid Liams ballerina choko som han hade med sig till förskolan idag och jag var sjukt nära på att ta en sån istället för en banan. Stog säkert vid diskbänken i 10 sekunder innan mitt goda samvete hjälpte mig att välja det nyttiga.
Skulle antagligen känt mig sådär nöjd om jag skulle ätit en kaka direkt efter jag varit ute och sprungit.
Nae en banan fick det bli. Och oj vad jag känner mig både stolt och nyttig nu!
Jag gillar känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0