Liseberg idag

Imorse vakande jag tröttare än jag vet inte vad. Sov fruktansvärt dåligt inatt.
Men vad spelar det för roll hur trött man än är om man har en pigg Liam hemma.
Solen lyser idag iaf, så jag började genast fundera på vad vi skulle hitta på för roligt idag.
Efter många funderingar hit och dit så verkar det som att "vi" har bestämt oss för Liseberg.
Jag fick mäta Liam på en höft här hemma med en måttstock och den visade 93 nånstans, vilket om det stämmer så innebär det att han får åka ganska många saker :) Tillochmed lilla bergbanan, hoppas han vågar det för jag vill åka den. Var tur att jag kollade öppetiderna för jag var nästan säker på att de öppnade runt 12 men de öppnar inte förrens kl 15. Så det blir till att vara hemma ett tag till. Lite senare i eftermiddag när Fredrik kommit hem från jobbet ska jag ta mina två ben inklusive träningsverk till en motionsslinga som vi letade upp igår, det ligger mellan Toltorpsdalen och Kålltorp. Det längsta spåret var 3 km så det blir lagom att springa samma sträcka idag igen,
fast jag har svårt att tro att jag skulle klara av att springa hela med tanke på träningsverken.
Mina lår känns kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0