Mobil blogg

Blir en liten mobil update. Jag, lilleman och Casper kom precis innanför dörrarna i Utby igen efter lite över två timmars promenad, gick över ängen här utanför mamma bort till pappa som var i båthuset och hälsade på honom en sväng, sen gick vi tillbaka igen. Lilleman har precis somnat brevid mig så snart ska jag gå in till mamma som nyss är hemkommen och måla naglarna i en härligt sommarblå färg ( en liten gåva från mor tidigare idag ). Hade ingen tanke på att ta med kameran ut innan så jag har fortfarande inte lyckats ta någon bild, typiskt mig. Ska försöka knäppa av ett strax. Är förövrigt riktigt nice med fredag, imon blir det bara trevligheter som står på schemat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0