my love





En av mina favoriter bland min väsk garderod.
Den är sjukt stor och man får praktiskt taget plats med allt i den.
Dagligen går jag och släpar på ; hårborste, nagelfil, en liten parfym flaska, iphone + headset, spegel, pincett, kajal penna, consealer, plånbok, tuggummi, solglajjer 2 olika uppsättningar faktiskt och dessa otroligt sköna sommardagar som varit nu så har jag även haft med mig en liten tröja (om det mot all förmodan skulle dyka upp ett litet moln på himlen och jag börjar frysa) och även en Loka flaska som jag haft i frysen under natten.
För det är viktigt att dricka mycket vatten nu när det är så varmt ute :)
Har mer eller mindre hela mitt liv i den här väskan.
Men det har väl alla damer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0