mys


En sån här vill jag ha, verkar sjukt mysiga att krypa upp i soffan framför en film i. Och bara gömma sig i den.
Rosa är favoritfägen så självklart ska den vara i rosa med.
Ikväll har jag börjat allra första löpträningen inför mitt stora mål nästa år.
Det fick bli en mjuk start i Skatås och 3 km, trodde aldrig jag skulle klara av att springa "hela" rundan men där hade jag fel. Var antagligen sådär snyggt illröd i ansiktet efteråt, kändes så om inte annat ;)
Är iaf lite småstolt över att jag klarade det. Så nu vill jag ha en massa träningsgrejer, tex easytone skor, träningslinne, sport bh, tränings jacka, och trekvartsbyxor ( har långa nu ).
Så himla mycket saker jag vill ha, och det är inte i närheten av julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0