present



Fick en spermie av mamma som en liten present från Åland när hon kom hem igår.
Innehåller 15%:ig likör. Bland det sista hon frågade när jag hoppade ur bilen innan var " Fick du med dig spermie nu " ? Visst är han för söt. Fick även en Marabou chokladkaka King size a 250 g och en Dior maskara som jag "beställt". Ska snart byta om till andra kläder och ta mig bort till förskolan för att hämta lilleman.
Sen blir det lite kvalitetsmys bara vi två innan jag ska göra iordning mat till Fredrik kommer hem sen åker vi hem till mamma igen en liten sväng. Tänkte fråga henne om hon vill passa lilleman medan jag och Fredrik åker till Skatås för att springa - hör och häpna. Har nog glömt att skriva att jag ska springa Göteborgsvarvet nästa år, har en "kompis" som hetsat mig till detta. Så vi har ingått en deal. Vi båda ska springa för första gången och jävlar vad gött det hade varit om jag skulle få bättre tid än honom, inte för att jag skulle ha en chans att få det men ändå. Det gäller ju att ha hoppet vid liv. Ska börja springa lite lätt nu iaf, får börja ta mig igenom 3 km :P
Så fort jag får pengar ska jag anmäla mig till midnattsloppet som är i Göteborg den 27:e agusti
Då är det 1 mil som gäller. O harre vad har jag sagt ja till.

Kommentarer
Postat av: Helen

Ååå nostalgi! Sådanna köpte jag på min första egna till Grekland och tog med flera i olika färger hem. Jag, Emilia och Sophia kom fram till att den vita är godast så du är lyckligt lottad. De andra var blå, röda och gröna.

2011-05-18 @ 14:00:06
URL: http://mshelen.blogg.se/
Postat av: Helen

Ååå, Såna köpte jag på Rhodos en gång för länge sen. Jag hade röda, blå, gröna och så såna som du har, vita. Jag , Emilia och Sophia kom fram till att den vita är godast så du kan vara lycklig :)

2011-05-18 @ 14:01:25
URL: http://mshelen.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hehe gött vilken tur jag har då som fick den goaste;) haha han är jätte söt:p

2011-05-18 @ 19:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0