Skatås 5 km


Tog mig igenom mina första 5 km på 33 minuter tidigare ikväll. Fick avbryta löpningen 3 gånger för att köra lite power walk emellan. Men är stolt över mig själv att jag klarade det och faktiskt pressade mig själv.
Första gången jag sprang i mina nya skor och jackan. Fick skorna i för tidig mors dag present,
och jackan på köpet. Måste ju vara snygg i spåret också. Det är halva nöjet.
Snart är det bb på tv så nu blir det att slappa i soffan lite, imon ska jag inte bara på en intervju utan på två (!).
En underleverantör till Volvo ringde mig idag så där ska jag vara kl 10 och på den andra intervjun ska jag vara kl 14 i Gårda. Får alltså vara nervös två gånger imon. Håll tummarna för mig är ni snälla.
Fick låna brorsans bil ikväll och ska ha den till imon kväll så jag kan ta mig smidigt till intervjuerna, plus att jag då även kan lämna och hämta Liam lite snabbare.
Uppdaterar imorgon.

Puss Zandra

Kommentarer
Postat av: Helen

Kör hårt Zandra! Jag sprang 5 km på vår ruset och hade tänkte att fortsätta göra detta. idag skall jag hälsa på familjen i Hovås och har träningskläderna med. men jag har svårt att springa med någon annan och jag måste ha massa grym musik, på hög volym så jag inte hör mitt flås. Jag blir trött av att bara höra det :P

2011-05-24 @ 12:05:17
URL: http://mshelen.blogg.se/
Postat av: Zandra

Just det vad fick du för tid i vårruset gumman? O när var nästa lämpliga lopp som vi kan försöka springa tillsammans? ;)Nae jag gillar inte heller att ha någon springandes brevid mig som tjötar, det är det värsta som finns. Jag har också alltid iphonen med hög musik i öronen:P



Har du tränat nåt mer?:)

2011-05-24 @ 21:50:57
URL: http://mywall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0