Slottsskogen



Vaknade på världens bästa humör idag,inte nog med att man fick sovmorgon (lilleman kom inte in till mig förrens kvart i åtta) plus att solen sken in genom persiennerna. Sjukt underbart. Vi åt frulle sen blev det som vanligt lite morgon fix för både mig och Liam sedan begav vi oss ut i det fina vädret.
Målet för dagen var Slottis, det tog lite drygt 1 timme och 15 minuter dit med gassande sol som värmde riktigt skönt i ryggen hela vägen. Iphonen räknade ut att det var 8,3 km som jag traskade.
Och lägg då till en barnvagn puttandes framför mig. När vi väl kom fram till Slottsskogen var det sjukt mycket folk överallt och jag upptäckte att det var vår ruset lite senare idag (kl 19).
Impulsiv som jag är blev jag riktigt sugen på att anmäla mig, kollade tillochmed upp om man ens kunde anmäla sig fortfarande (för så sufen var jag faktiskt), och mitt sug höll i sig hela eftermiddagen men det sket sig med att tiden inte riktigt räckte till, som alltid annars i mitt liv.
Liam blev iaf sjukt nöjd över dagen då han fick rida hela 2 gånger på en av hästarna. Fast han var minst av alla barn som red var det ändå han som var kaxigast och vinkade, tjoade och ropade på mig tvärs över paddocken ;)
Håller tummarna för sol imon med så jag kan bättra på brännan lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0