sommarvärme

Underbart väder idag. Blev långklänning med öppen rygg, solglajjor och de röda converse´n åkte på idag när vi gjorde en utflykt till varberg över några timmar. Nu är vi hemma igen och ska snart börja fixa mig inför kvällens trevligheter. Vet inte hur jag lyckas men det är alltid så att jag känner att jag har en hel oändlighet med tid innan jag ska iväg så sätter jag mig i soffan och bara degar sen när man kollar klockan är man helt plötsligt sjukligt stressad. Och jag lovar att jag kommer ha samma problem ikväll. Siktar på att ta bussen härifrån runt halv sju-sju.



Nu ska jag försöka komma upp ur soffan och pula lite med sminket. Plattning av håret är iaf avklarat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0