städdag

( Tidsinställt inlägg )

Idag har vi en såndär super rolig städdag. Det ska dammsugas och plockas undan tvättas. Har tvättid 17-20 så vet inte riktigt när jag och Liam ska åka till Utby. Åker vi vid 20 blir det ju alldeles för sent, med tanke på att jag vill få lagt honom i rimlig tid, det är ju bb på 21 som jag ska kolla på. Utröstning och allt ju.
Får helt enkelt fjäska lite här hemma så vi kan bli körda dit runt 18 iaf.
Känns förresten som jag är Caspers extra matte med tanke på hur ofta jag är där och passar lillskiten.
Sen ska jag gå med honom på valpkurs som börjar den 5/6.
Jag uppfostrar och kelar och mamma betalar och står för rumsrenheten, det låter som en bra deal.
Hoppas ni får en bra Söndag, kanske uppdaterar under kvällen eller imon från "mitt nya hem".

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0