summerdays



Bilder som får mig att längta om ännu mer efter sommaren och värmen. Bilderna är tagna när jag var och solade lite på eriksberg nån vecka sedan. Jag la mig på en av alla bryggorna och bara låg och myste för mig själv med spotify lagom högt i öronen, ibland hörde jag fiskmåsarna som flög förbi. Underbara sommarkänsla.
Nästan exakt här som korten är tagna skulle jag kunna bott nu om jag velat, fick en hyres här för lite mer än ett år sedan och tackade faktiskt ja, men efter dissutioner hit och dit bestämde vi oss för att ändå låta den gå.
Hyran var rätt saftig. Nästan 10 000;- i månaden som man då mer eller mindre kastar i sjön eftersom det ändå inte är ens egna. Utan "bara" en hyres så fick det bli så.
Eriksberg är enligt mig ett av de finaste ställerna att bo på i Göteborg.
Och nån dag ska jag bo där. Havsutsikt och en 3;a eller 4;a och insats lägenhet.
Nångång så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0