111111

Som söndagar är heliga för gud så har den här fredagen varit lika helig för mig- har avstått all träning ni kan tänka er idag. Kände att min kropp behövde det, onsdags kvällen var som i ett töcken och igår efter jag o lillparveln ätit mellis kände jag att min energi slocknade helt. Det var jag som snällt fick fråga liam om han ville gå in o natta mamma för att jag var nanig. Söt som han är stängde han av tv'n, tog mig i handen o sa " kom mamma" ledde in mig i min säng, la till och med täcket på mig sen gick han in i hans rum och hämtade en av hans böcker så satte han sig brevid mig i sängen o skulle läsa en god natt saga för mig;) Sekunden efter det måste jag ha däckat, klockan ringde 50 min senare då låg han brevid mig och sov så gott han också<3 Jag fick skynda mig att ta på mig träningskläderna, 40 min kvar till passet MRL började. Pepp? Inte det minsta, men passet klarade jag mig igenom ganska smärtfritt! Så idag tillät jag mig själv att bara vara... Andas! Imon är det därimot dags för gymmet igen, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0