400 kalorier

Kom hem för ungefär 50 min sedan, unnade mig en tripp till gymmet efter vi lagt lilleman, vill ju inte sticka till gymmet när han är vaken! Så blev ett litet senare pass idag, blev precis 400 kalorier på crossen 30 min. Sen nöjde jag mig. Skulle igentligen kört mage också i stretchrummet men det var så sjukt mkt folk nu på kvällen så hoppade det. Nu sitter jag och kollar på värsta karatefyllan på sexan, hur kul som helst:) ska snart borsta tänderna, klockan ringer 07:06 imon igen. 09 börjar jag jobba! Efter jobbet skyndar jag mig som vanligt för att hämta Liam ( vill ju se hans söta nylle så fort som möjligt ) <3 Sen ska vi till stan tillsammans med mamma! Mys!


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Härligt jobbat! =) Har du testat på Body Combat någon gång? Testa det passet annars... ge de 3ggr och jag tror fan du kommer älska det. Där går man igenom hela kroppen och muskler man aldrig trodde man hade hittas. Samt att lite aggressioner kommer ut och man "slåss" till musiken...=P I love it! Kram

2011-11-30 @ 00:43:22
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0