Det finaste

Satt i soffan och kollade på top model, lilleman sov i min säng, han var helt slut efter allt bus på förskolan ( han sover inte längre på förskolan ), fick ett sus genom mitt hjärta- fasen vad lycklig Liam gör mig. Bestämde mig för att smyga in i rummet, o jag kröp ner i sängen precis brevid honom, studerade honom, höra hans fridfulla andetag. Jag kollade på honom ännu mer och tusentals tankar flög runt i huvudet. Tänk att han är min! O jisses vad jag älskar honom, och låt mig aldrig någonsin förlora honom. Jag pussade han på pannan, o luktade på honom o viskade " mamma älskar dig " , sen smög jag ut från rummet igen för att fortsätta kolla på top model...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0