Fars dag

Hemma hos min underbara pappa, sitter i soffan och är sjukt mätt efter att ha ätit middag här. Imorse var jag äntligen tillbaka på gymmet igen, blev att jag "tog" ledigt 2 dagar ist. Så idag körde jag 35 min cross ( intensivt ) och bara 5 min på step maskinen. Sen blev det armar, mage och lår för hela slanten. Mina lår gjorde verkligen sjukligt ont när jag hade kört 30 upprepningar med 5 kilos plattan på låret. Och detsamma med magen, men det var riktigt gott efteråt när den "brinnande" känslan i magen lagt sig;) Efteråt blev det en trip till allum för att införskaffa en fars dag present bland annat, det fick bli två st Harry boy för 150 respektive 100, så förhoppningsvis blir pappa ( läs och jag ) rika på onsdag då vi får alla rätt gånger två=) Ikväll blir det att dö i soffan som jag förövrigt tycker jag gör varje kväll, men men. Philip och Fredrik kommer på tv så det får bli det sen fråga Olle;) Imon är det måndag och jag håller alla tummar jag har för att jag ska få några som helst positiva nyheter på jobb fronten. Sen blir det tisdag, och då händer det grejjer;)

Bild från idag hemma hos mamma;)


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag solar också på vega eller på det vis oliverdalshållplatsen, de är ju samma så man kan gå på båda :)

2011-11-15 @ 19:41:15
URL: http://mshelen.blogg.se/
Postat av: Helen

Börjar du bli lite ljushårig igen btw?

2011-11-16 @ 10:59:29
URL: http://mshelen.blogg.se/
Postat av: emmsi

jag gillar den ialla fall =)

2011-11-16 @ 18:45:21
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0