Fjädrar

Hemma=) Har lämnat liam på förskolan, gymmat strax över en timme, idag körde jag cross i 40 min och gjorde mig av med 372 kalorier, bye bye, sen gick jag lös på lite olika maskiner såsom biceps, skulderblad, rygg, och mage! Duschade och tog bussen till Hanna på salongen, pratade lite om i lördags och gick därifrån med två fjädrar i håret( kan säkert låta halv sjukt men ack så fräckt )! Nu pustar jag ut i soffan i sisådär 20 min innan jag ska hämta mitt allt igen, då blir det mellis och en promenix till hemköp för inhandling av middag, sen hem göra middag och sen kl 17.15 är det dags för gymmet igen. Bodyjam blir det för hela slanten då! Varför ta det lugnt liksom? Bilder från idag på gymmet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0