Helt slut

Har blivit en ofrivillig blog paus märker jag, har haft många bollar i luften, har fått ett temporärt jobb i några veckor bara på en tapetverkstad (?) heter det så? Tapetserarverkstad kanske det heter? Jobbar iaf 9-15 grym tid och dagarna går fort, har iofs bara jobbat 2 dagar, började i fredags men personerna som jobbar där är väldigt trevliga, o jag får definitivt mer pengar än bara a kassa så jag klagar inte. Träningen har jag fått justera om lite, blir träning på kvällarna ett tag framöver, vill ju såklart inte träna på eftermiddagarna när Liam är hemma! Ikväll blev det ett pass bodyjam, mina ben kändes som spaghetti efteråt;) helgen flög förbi fort som vanligt iofs, men gårdagen bestod av kalas för min mormor som fyllde 90 år! Grattis mormor!:) Nu ska jag snart försöka masa mig in till sängen, för sisådär 20 minuter sedan kom jag in i nån trötthetskoma så bara tanken på att resa mig från soffan o gå in till sovrummet är otroligt ansträngande o tar på krafterna! ;) Ska försöka blogga imon igen, bara för att nån Sara gjorde mig lite glad med sin kommentar:) Tack!


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Nu är jag tillbaka o kollar igen...=) Så uppdatera på! =P Gött att du kommit igång med träningen! Härligt med jobb... Leker livet annars? kram

2011-11-30 @ 00:40:49
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0