Ingen tid

Ni ursäkta för den kassa uppdateringen i helgen. Tiden har bara sprungit iväg så har inte haft tid. Igår var vi och kollade på Veronica Maggio på trädgårn, hon var grym! Träffade på Emma som jag inte träffat på riktigt länge så det var trevligt, efteråt var vi inte så jätte pepp på att dra vidare så vi bestämde oss för att åka hemåt efter konserten. Och vilken hemfärd sen;) Fick åka Göteborgs enda Hummer taxi o jävlar vad go den var att åka i, o än svårare att komma in i, med tanke på att jag är 1.20 så fick jag mer eller mindre klättra in i den;) Men jisses vad biffig den var, käkade lätt upp alla andra bilar på vägen. Kändes som ett monster verkligen, chaffören var schysst så vi fick disco i bilen hem med hög musik och musik video o grejjer till. Var lätt värt 300:-! Fick förresten ett linne där de står " Satan i gatan" på plus en signering;) Idag har jag för första gången testat på cykel activio på almedal, har aldrig haft sån mjölksyra i benen i hela mitt liv, trodde jag skulle kola vippen flera gånger men ack nej. Kan säga att träningsvärken i min rumpa ( som jag redan känner av ) är mer än välkommen- måste ju känna att jag fått nåt gott för allt slit;) Imon är det bodyjam som står på schemat, nice nice nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0