Krampkänning

Har varit hemma lite drygt en timma, körde dubbelpass på gymmet, först 60 min bodyjam som var riktigt kul för vi började på den nya releasen idag- tidigare har det funk och nu är det hip hop! Sjukt kul=) Hade 15 min på mig att hämta andan för sen var det 60 min MRL, kan säga att mina lår och mage är helt knockade. Tog ut mig så mkt så att jag fick krampkänning i höger vad, men känns ju riktigt bra nu efteråt.... Annars idag har jag lekt hemmafru och handlat mat, när jag kom hem vid 14 ställde jag mig vid spisen och gjorde egna köttbullar och pannpiffar. Tappade räkningen när jag var på 76 st. Nu blir de nedtrappning i soffan för mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0