tjenixen.

Är hemma igen, med lilleman högt och lågt brevid mig. Vi har ätit lite mellis så nu har vi ingenting planerat förrens 17.15 då det är dags för MRL. Var på gymmet imorse också, körde 15 min på step maskinen ( känner av det i låren efter igår ) sen blev det lite hantlar och maskiner. Körde även gamla hederliga sit ups och för första gången i mitt liv kan jag göra armhävningar. Hela 10 stycken ( inte halvdana på knä nu utan riktiga ) =)
Har även fått köpt de första julklapparna, det fick bli två till Liam. Han tröja med "bilar" på och en onepiece.
Känner mig förövrigt halvseg, och igår kväll ska vi inte ens prata om, är precis som jag håller på att bli sjuk, har ingen som helst energi kvar. Tråkigt=/


(Aww så liiiten mitt hjärta har varit.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0