2 pass idag

Idag kör jag på i 110, har redan lämnat liam på förskolan, varit på gymmet och kört rätt hårt på cross trainen, varit och solat plus ätit 7 bitar sushi! Ingen tid att försumma, om 50 min ska jag hämta guldklimpen igen, så ska vi traska bort till centrum för att skicka iväg 3 paket som jag fått sålt plus så ska jag göra en snabb tripp in till frisören, jag måste införskaffa en inpackning från L'oreal. Kl 17.15 är det dags för pass nummer två idag, då är det 60 min stenhård MRL. Idag har jag lovat mig själv att ge allt och lite till, trots att det kommer kännas som min mage ska gå sönder när jag gör vissa övningar=) Vill ju verkligen komma iform nu! Ni får puscha mig kära vänner. Efter passet i eftermiddag ska vi till min mamma en snabb sväng och sen blir det att åka hem och mer eller mindre dö i soffan! Imon vankas det utgång med min Hanna, yeeey!


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 2000 läsare om du vill :)

2011-10-27 @ 14:56:47
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0