8:an

So far har jag hunnit med att power walka 8:an i Skatås med Casper, blev sjukt varm då jag gjorde misstaget att ta på mig goosen imorse. Blev 1 1/2 timme där uppe sen åkte vi hem, gjorde lite pasta till lunch sen åkte jag bort och solade en sväng. Ovanligt skönt idag, var nära på att somna ;) Nu ska jag och Casper snart gå bort och hämta Liam, sen blir det en tidig middag för kl 16.30 är det dags för Zumba=) Liam följer nog med och provar på kidz club, hoppas det är fler barn som han kan tjattra med. Är helt slö nu och verkligen inte pepp på att åka och träna sen men hoppas det hinner ändra sig!


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag går på friskis här i stan. Hade jag haft sportlife hade jag nog också gått i almedal för det ligger så nära jobbet.

Mitt favo pass är på söndagar och är ett kombipass med skivstång och spinning vilket är mina två favoriter :)

2011-10-20 @ 19:45:12
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0