allgott och villgott


Ungefär 20  år senare är det dags för min underbara Liam att få en kram av Allgot, för 20 år sedan var det jag som stog där Liam står på kortet, jag har också fått en kram av dom =)
Sitter och slappar i soffan nu, känner faktiskt fortfarande av huvudvärken. Har haft en trevlig dag tillsammans med Liam, håller tummarna för jobb så hårt så dom är hela blåa nu typ. Kvällen spenderade vi som sagt på Kortedala torg och inne på Forum med Allgott och Villgott. Det var trevligt trots att Liam var lite trotsig, men han blev glad när han fick träffa mommo och Sören, och min kusin Magnus (översta bilden) fastnade han för.
Han fick minsann bära honom ett bra tag. Nu blir det lite tv innan det är dags för sängen. Imon ska Liam till förskolan, det blir kul för honom så han får leka av sig lite med hans tjej Molly och bästa kompis Oscar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0