Bodyjam

Jisses vad det var sjukt jävla super dunder skoj idag på gymmet... Körde ett pass som heter bodyjam, 60 min uptempo dans rakt igenom. Gettho/ gansta style och så fruktansvärt ballt. Har redan bokat in mig på de två näst kommande passen vilket är på måndag och onsdag. Tyvärr kör de bara bodyjam två gånger i veckan, men men... Liam var med idag för första gången på gymmet, han var på kidz club under tiden och tydligen tyckte han det var skoj, han ville inte ens gå därifrån så imon eventuellt ska han med mig dit igen;) Känns väldigt bra om han kan komma tycka att det är skoj att följa med mamma till gymmet, då får jag gjort två flugor i en smäll- både träna och umgås med Liam till och från gymmet plus att jag även kan leka med honom där=)
Från de ena till det andra, på måndag ska jag och lilleman till Ullared tillsammans med mamma som är hemkommen då från Kanarieöarna. Blir att köpa lite julklappar till lilleman, han kommer garanterat tycka det kan bli roligt för "mommo" är någon han saknar rätt mkt o som han vill träffa m.m :)
Nu blir det slappt i soffan, med julle ( julmust) kl 21 börjar Efterlyst o efter det är det dags för en kvällspromenad med Casper sen blir det sängen...


Kommentarer
Postat av: Helen

Vart är det du tränar? Jag är jätte träningssugen jag också men har gått och blivit förkyld och hostig. tänkte vara frisk på söndag för då är mitt favoritpass! :)

2011-10-20 @ 11:59:55
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0