Ceasar sallad


Det fick bli en sväng till buslandet idag. Efter vi hade duschat jag och Liam så frågade jag honom vad han ville göra idag. "Buslandet" fick jag till svar utan att tveka en sekund. Så det blev lite halvstressigt där imorse för att vi skulle komma iväg. Så stressigt att vi glömde hans ständiga följeslagare napp och snutte. Men vi klarade oss rätt bra ändå. Nu ligger han och sover så jag passade på att äta en ceasarsallad ( det är förövrigt den bästa salladen ). Imon hoppas jag på att det inte regnar när jag lämnat Liam på förskolan, gör det inte det så tänkte jag ta mig en löparrunda. Vill verkligen komma igång med träningen på riktigt igen.
Langar kort från i fredags när jag var hemma hos mamma och co. Min bror råkade komma med på ett hörn sen fick han agera fotograf nere i mitt gamla rum och i min säng! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0