Frisk luft

Stängde dörren bakom oss halv elva i förmiddags, drog in till stan för att hämta Liams skor som varit inne hos skomakarn, sen styrde jag mot Skatås. Kände mig inte överdrivet pepp på att ta mig igenom 8:an idag igen fast den här gången med Liam plus vagn. Gud vet när jag skulle varit framme vid bilen igen då=P Tänkte vi skulle gå till Delsjön iaf ( Liam älskar vatten ) och yes det blev en hit. Han skulle samla så många pinnar han såg, stora som små och kasta dom i vattnet;) Kan säga att hela hans vagn var belamrad med pinnar högt o lågt. Han själv fick gå - han fick ju inte plats. Kände mig oerhört flexibel ( läs bläckfisk ) måste jag säga, Casper i koppel, inte vilket koppel som helst utan ett sånt där flexi koppel på 8 m, köra vagnen o parera den på den inte så barnvagnsvänliga terängen, Liam skulle givetvis hålla handen också, och j a g aka snubbelfia skulle själv försöka lyfta på fötterna och inte handlöst falla i backen ( det skedde faktiskt en gång )! Under tiden så har givetvis Casper den velhunden gått på andra sidan olika träd så han och hans koppel är helt intrasslat... Sicken pers! Men vi lyckades komma tillbaka till bilen hela, men dock inte lika rena men vad gör det när man är i skogen och myser. Kollade klockan och insåg att vi virrar omkring där i nästan 2 timmar. Härligt! Efteråt styrde vi bilen till Hisinge Island och till Arken Zoo, var alltid när med min Qessie och hon älskade det så bestämde mig för att göra Casper lite bortskämd också;) Nu är vi hemma sedan 1 timme tillbaka, Liam sover som en stock i sängen och likaså gör Casper fast under storarumsbordet. Själv sitter jag i soffan och känner verkligen hur sjukligt seg jag blev och hade jag lagt mig ner hade jag somnat på 2 röda. Ska gå och ta lite julle så jag håller mig vaken, kanske är värd en solning sen? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0