Glenn hysen

Jag och Liam var i stan idag en jätte snabbis, lämnade in mitt guldarmband som jag fick av pappa när jag fyllde 18, här har jag varit på gymmet så mkt så det har blivit för stort. Sen gick vi in till nordstan, tänkte kolla på jeans, och sen skulle jag även kolla på ett par byxor till Liam med men lagom till det däckade han i vagnen;) Och innan han till slut satte sig i vagnen hann han med att gå rakt in i Glenn Hysen ( o tappa din Lejonkungen film i backen samtidigt ) han måste älska den filmen, nu har det gått så långt att den får följa med till stan och på bussen in fick filmen ta sätet och Liam fick stå;) Knäppa underbara onge<3 Nu sitter jag i soffan har precis ätit lite mackisar o lax, kl 18 är det dags för Sportlife igen! Åter kl 21 ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0