godmorgon

Sitter och med lilleman och kollar på Disney channel. Fick 170 kanaler igår efter att Fredrik tecknat 3 månaders prov på nåt com hem paket. Så nu finns det verkligen nåt bra att kolla på varje tid på dygnet för alla tre familjemedlemmarna, lite synd bara att det tar ca 15 minuter att bläddra igenom alla kanalen innan men vet vad som går på varje så en del barnprogram hinner ju nästan ta slut innan man är klar ;)
Idag är det tvätta som står på tur på schemat, sen fick jag faktiskt plats på Zumba passet idag här i Almedal så det blir det lite senare här vid lunch=) Gäller att vara där ett tag innan så jag får hittat till omklädningsrummet och till rätt sal sen bara, är ju första gången jag är där. Känner förresten inte av något efter gårdagen -än. Kan väl kanske komma imon med och kör jag då ett pass till nu idag så kommer jag väl inte kunna gå imon.
Känns lämpligt eftersom det är då jag ska vara hundvakt och en vecka fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0