@ Hanna

Sitter hemma hos Hanna i Backa, har precis beställt pizza från onlinepizza, varför krångla till det liksom=)? hanna hoppade in i duschen nu så då passar jag på och bloggar lite, första cidern är alldeles strax i magen, och inom 45 kommer våra pizzor ( jag syndar som bara den idag, alkohol plus pizza ) men men, jag tänker unna mig detta, har varit fruktansvärt nyttig de senaste 2 veckorna sen jag öppnade mitt kort på Sportlife och som pricken över i;et ska jag faktiskt ta mitt bakfulla jag till gymmet imon förmiddag innan vi hämtar lilleman. Har förövrigt med mig två olika klänningar hit, beslutsånget you name it. Nae nu ska jag ta och gosa med Diamond, hennes ena katt som är sjukt kelsjuk och sådär super duper uber söt. Sen ska vi ha en galen kväll här hemma innan vi drar oss in till stan för dans=) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0