Landvetter

Sitter just i detta nu i bilen och väntar på mitt ena päron ( mamma )- och hennes gubbe plus ett annat par som precis landat från Kanarieöarna. Nu är jag lite glad över att jag inte varit med för jag gillar inte alls känslan man har när man precis landat hemma i sjukt kalla sverige igen. Ångest ångest och återigen ångest! Men mamma är rolig, hon sa iförrgår när jag pratade med henne i telefon att hon ville hem nu med anledning att hon saknade svensk mat ( detta är extra roligt för oss som känner min mor för hon äter ju typ ingenting ändå så att just hon som blir mätt av en halv korv med bröd skulle säga att hon saknar svensk mat lät lite halv knasigt ). Men men... Senare ieftermiddag/ kväll är det träning som gäller för mig, eventuellt dubbel pass det beror på vad som händer under dagen, först var det tal om att åka till Ullared tillsammans med mamma men nu blev ju som sagt flyget 8 timmar försenat så ver inte hur pepp hon är på ullared längre. Nae nu har jag inte så mycket mer på mitt hjärta att skriva, förutom att det är sjukt fort värmen går ur en bil som är avstängd. Shit blir nog att sätta på den igen känner jag! God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0