löparrunda från åby till linne





Hejsan hoppsan vad jag är duktig. Klappar mig själv på axeln! Nu är jag hemma igen efter att ha lämnat Liam på förskolan och sen på med löparkläderna för att springa till linneplatsen eller rättare sagt prinsgatan för att få lägga mig i solariet i 15 min och njuta. Att det var en välförtjänt solariestund gjorde saken ännu bättre. 45 minuter och 11 sekunder tog det att springa. Pallade inte riktigt hela vägen så mellan toltorpsdalen och backen upp till sahlgrenska fick jag power walka lite emellan, fick världens håll också och jävlar vad ont det gjorde när jag andades in. Fick springa längs gångbanan där också, töntig som jag är så är jag sån att kommer det en bil som kör förbi mig eller som möter mig så kan jag inte sluta springa och börja gå, vill ju inte att de ska sitta i bilen och peka på mig och säga vad lat hon är som börjar gå istället för att springa =) Haha... Mongo jag vet! Imon blir det lek för hela slanten i Tuve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0