löparrunda med vagn

Att jogga med vagn tycker jag ser sjukt hurtigt och ambitiöst ut. Men att det skulle vara så jobbigt som det faktiskt var trodde jag inte. Satt i soffan innan och kände mig allmänt degig så bestämde mig för att ta en joggingtur redan ikväll. Hade inte räknat med att Liam ville följa med men så fick det bli. Sprang samma runda som i förra veckan, då sprang jag på 16 min, ikväll blev det 18. Men jag pallade inte springa i uppförsbacken, men resten sprang jag =)
Så nu känns det gött! Ikväll blir det mer sallad, nu är den hemmagjord. Hoppas det kommer nåt bra på tv också.
Imon blir det solning och mer löpning. Har satt upp ett mål nu som jag vill nå till den 1/11. Håll tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0