måndag

Måndag idag, idag hade jag tänkt bege mig till arbetsförmedlingen tillsammans med lilleman, sen blir det en sväng till stan igen för att se om mössorna jag varit på jakt efter ett tag har kommit in ännu. I eftermiddag runt 16-17 ska vi till Kortedala torg, Allgot och Villgot är där och uppträder, så alla barn får ballong, keps och godis.  Mamma och Sören kommer nog vara där också till Liams stora glädje. Blev inte att jag skrev i bloggen igår, vaknade med huvudvärk så på förmiddagen lånade vi med oss Casper och gick i 2 timmar i Slottsskogen, sen åkte vi hem, hade tvättid mellan 17-20. Yeeey! Fredrik drog och kollade på Öis med en vän så jag o lilleman tvättade samtidigt kontrade vi med att vara ute och gunga. Huvudvärken vägrade ge med sig så jag tog en migrän tablett och bestämde mig för att gå ut o gå en sväng när Fredrik kom hem sen på kvällen. När jag kom hem sen så gick jag och la mig med en gång, sov 10 timmar inatt och känner fortfarande av huvudet. Värken vägrar verkligen ge med sig. Nu är det snart dags för lite frulle, och sen blir det en dusch innan vi går hemifrån.

Lite bilder från när vi var ute i veckan och lekte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0