nytt-ig

Hutrtigbulle är jag idag. Lämnade Liam på förskolan kl 9, satte på mig löparkläderna innan vi gick iväg och bet i det sura äpplet och tog mig an min löparrunda så fort jag lämnade honom. Första gången jag sprang med mina nya handledsvikter ( som jag fick av pappa i somras ) och som är på ett kilo vardera. Det är tur att jag inte väger 54 kilo normalt för det var tungt med dom som extra last :P Vet inte om det är inbillning eller inte men det känns som om det känns lite i gäddhänget redan, gott isof! Tog mig en dusch när jag kom hem nu så har jag ringt lite tråkiga men nödvändiga samtal, bla till willys huvudkontor för att de be skicka ett nytt arbetsgivarintyg, o sen har jag ringt till facket för att kolla så allt såg ok ut där åså. Ringde till min bror också och grattade honom på namnsdagen, " Vaaa, har jag namnsdag idag =D? Frågade han glatt... Japp, det har du svarade jag, du är ju min bror och det är Bror som har namnsdag idag=). H u m o r . Var det enda han sa på det. Men det går ingen nöd på han, han är van vid mig och min humoristiska sida!


Kortet är från igår när tanken var att vi skulle högst upp i läppstiftet, vi får göra ett nytt försök en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0