nytt nytt nytt




Tanken var att jag och Liam skulle åkt upp i läppstiftet och kolla utsikten, råkar ha en son som är mycket för höjder till min förskräckelse. Vi åkte direkt in till stan efter jag hämtade han på förskolan så vi kom fram kvart över tre. Självklart stängde utsikten kl tre. Tur är något jag inte har av överflöd vill jag lova. Men desto bättre för er, det finns säkerligen inte så mycket otur kvar till er =) Liam somnade i vagnen medan jag provade nytt i stan, han måste tyckt det tog en evighet eller så hade han otroligt tråkigt :P Men hans fröknar sa att han inte sov på lunchen så det förklarar en del. Fick iaf köpt ett brottarlinne med en döskalle på, lack leggings, en super tunn svart blus som man ser rakt igenom (typ) pch en vit bandeau ( bilden ). Nu börjar outsiders och kl 21 börjar äntligen Desperata hemmafruar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0