Rensning av garderoben


Idag fick jag gjort något som var högst nödvändigt, rensa min ena garderob! Det var verkligen på tiden. De senaste har det typ blivit så att jag helst inte ens öppnar den garderoben p.g.a att det var fullständig kaos där inne. Allt låg huller om buller och på varandra. Det var inte ens organiserat kaos längre. Blev en rejäl hög som jag tänkte lägga ut på tradera, får hoppas jag får sålt något iaf. Nu återstår bara det jobbiga att ta kort på alla kläder, och vissa plagg krävs att jag tar på mig och sedan tar kort. Hoppas jag får ork till det i eftermiddag/ kväll. Kan säga att min garderob ser sjukt mycket bättre ut nu än innan. Nu finns det massa plats till att köpa nytt me =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0