shoes


Middagen är i magen så nu är jag helt proppmätt! Liam kollar på Lejonkungen ( ovanligt ) men ska strax stänga av den tänkte jag. Då blir det vanlig tv för resten av kvällen. Idag har vi mer eller mindre haft en städ dag. Nu det sista diskade jag och ställde in disken och sen tog jag en sväng om med dammsugaren, hack i häl av Liam som kom efter med sin;) Han har kommit in i en fas då han härmar allt jag gör och säger i princip. Nu minns jag inte riktigt i vilket sammanhang jag sa ordet "snuskigt" innan men han hörde det och sa likadant, sen sa jag ordet "jasså" och då hörde jag han säga likadant innefrån soffan, sen var det de enda han sa på säkert 5 minuter när jag sa något till honom. Imon är det ny vecka igen och vad ska man hitta på då? Har faktiskt inga planer alls. Eventuellt besöka Hedens Guld för att lämna in mitt guldarmband, jag behöver förminska det lite. Nu ska jag pussa på Liam lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0