Sms inlägg



Kort från iphonen därav den dåliga kvaliten. Har lämnat Liam nu, jag hade som sagt tänkt springa nu på morgonen men ändrade mig igår kväll när jag kom hem för på rutan på dörren till svalen satt en lapp där de stog att de stänger av fjärrvärmen mellan 9-14 idag. Och att duscha i kallvatten när man är galet varm och svettig kändes inte alltför inbjudande. Trist för det skulle verkligen varit gött att få gjort det även idag. Idag har jag inga som helst planer, och vädretgör de inte bättre heller.  Eller jo, jag har en grej jag måste få gjort, och det är att gå bort till centrum för att skicka iväg ett par skor som jag fick sålt i veckan. La ju ut 6 par och har än så länge fått sålt 3 av de, så nu är jag 1000 kr rikare. Yeey!

Kommentarer
Postat av: Vincentnikita

Very well done. I enjoyed the site.

2011-12-09 @ 06:52:17
URL: http://vincentnikita.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0