sola



Åkte iväg en snabbis nu ikväll för att sola, finns inget bättre att sola nu på hötsen o speciellt när det är sån tråkigt väder ute som det är ikväll. Kom hem lagom till Bonde söker fru också, hoppas det kommer nåt man kan kolla på kl 21 sen också. Har förresten min nya jacka på mig från Hilfiger, älskar den. Har varit på jakt efter en sådan modell och färg i flera år. Jackan kanske inte gör sig rättvisa på bilderna för att jag är mysklädd och drar typ ner hela jackan, ska fixa en bild när jag är iordning gjord. Nu ska jag strax lägga lilleman, han går bara på överenergi och 3 års trots just nu. Blir lugnast för alla tre om han lägger sig. Imon tänkte jag ta en löparrunda igen efter jag lämnat han. Nu ska jag komma igång och iform.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0