Söndag

Idag har varit en go dag, och nyttig! Runt lunch tog jag mig i kragen och bestämde mig för att pallra mig bort till gymmet, körde nästan 1 1/2 timme. Först 20 intensiva minuter på crossen- jisses vad svettig jag blev, och sicken mjölksyra i låren;) Men gött vat det! Sen körde jag mage, kände fortfarande av träningsvärken i magen sen MRL förra (?) måndagen. Kontrade lite rygg och sen tog jag cykeln 20 min, gäller ju att träna rumpan lite med;) Och sen avslutadr jag med 20 på bandet- och sen provade jag mig på en sån där balans grej som man ska stå på, fick det bevisat att min balans typ inte ens existerar! Nu ikväll har jag varit ute med Liam och Casper, skulle igentligen lämnat Casper idag men mammas och deras flyg blev försenat 7 timmar så det blit att jag ska hämta dom inatt 01:10 på Landvetter. Huuja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0