Spänd

Tjenixen, får bli ett mobil inlägg ikväll, orkar inte mekka på datan :P Ikväll eller eftermiddag rättare sagt har jag varit hos Irini o fått mitt hår slingat, kanon nöjd! Men antar att hon har rätt i att jag kommer komma tillbaka rätt snart för mer;) Hon känner mig! Började mitt nyttiga liv idag, inge mer godis, läsk o onyttigt ätande. O träningen är i full gång- ska tom till Sportlife imon innan det bär av till Tuve för att eventuellt teckna ett kort där, får börja med 3 månader tror jag=) Fick tips av Sandra att Almedal var de bästa Sportlife gymmet o de är ju rätt nära mig plus att de har barnpassning där! Kan väl inte bli bättre?=) Ska kolla klart på nya serien på 3:an nu innan det är dags för sängen...

Just det- är helt hispig o super nervös nu, sökte ett jobb igår som jag så väldigt väldigt gärna vill ha o det känns verkligen som jag! Vill bara ha svar nu nu nu!! Hatar att gå i ovisshet, o jag har verkligen inget tålamod! Om alla som läser lämnar en kommentar med lite tur till mig så vore jag tacksam!

P.S Bilden är från tidigare idag på solariet när jag sprungit hemifrån till Vega, därav att jag är helt röd i ansiktet=)


Kommentarer
Postat av: sandra hageblad

håller tummarna för dig gumman! o va roligt om du börjar träna på sportlife.. då kan vi träna tillsammans ibland.. :) puss

2011-10-14 @ 01:52:08
URL: http://www.misssandradee.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0